Over 7 dagen is het zo ver, het Mediapark Jaarcongres 2016! Tijdens het MPJC2016 komt de Nederlandse media-industrie bij elkaar om zich te laten bijpraten rondom de belangrijke ontwikkelingen in het huidige videolandschap.
Met in het programma:
- Nieuwe videomakers zoals Jildou van der Bijl van LINDA TV, Sanne Cousijn van De Meisjes van Thijs en de jonge ondernemers van GoSpooky nemen ons mee naar de wereld van snapchat.
- Nieuwe facts & figures gepresenteerd door Maikel Verhaaren van GfK: Hoe, waar en wanneer kijken jongeren naar video en via welke devices?
- Nieuwe businessmodellen: Wendy Bernfeld (Rights Stuff) laat zien hoe de markt voor online video snel verandert en welke mogelijkheden dit biedt voor onafhankelijke makers. Pim Schmitz (Talpa) gaat in op de ontwikkelingen rond The Voice en andere Talpa programma’s in China.
- En een keynote speech van Matt Locke (Storythings) overpublieksgedrag over verschillende platforms en hoe je daar effectieve mediaprojecten voor kunt ontwerpen
Bekijk hier het complete programma, de sprekers line-up en wie zich al hebben ingeschreven voor MPJC2016.
Laatste kaarten
Er zijn nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar dus schrijf je snel in!
Gebruik kortingscode XB4E6 8EFB 4090 29A9 en je betaald slechts €195,- in plaats van €299,-
Op 23 juni van 11.30-13:00 bieden verschillende MPJC partners expertsessies aan. In een klein(er) gezelschap komen tijdens deze sessies specifieke onderwerpen aan de orde, waaronder UHD/4K, big data, augmented reality en storytelling. De expertsessies zijn gratis te bezoeken, ook als je geen kaart heb voor het MPJC. Bekijk hier het aanbod en schrijf je in!