Interactive Media Summit 2015 – 1 oktober 2015, TivoliVredenburg

Welke nieuwe media en formats bedenken makers, mediabureaus en marketeers om relevant te blijven voor hun klanten? Tijdens het Interactive Media Summit laten zij zien hoe zij dit doen, en hoe zij alle kanalen inzetten en gebruik maken van gaming, apps, virtual reality, video en film.

Het Interactive Media Summit is een onderdeel van de cross-media week tijdens het Nederlands Film Festival en vindt plaats op 1 oktober in TivoliVredenburg, Utrecht.

Veranderende perspectieven
Het nieuwe veranderende medialandschap biedt marketeers een schat aan mogelijkheden om op vernieuwende manier hun merk te positioneren. De consument van vandaag is altijd en overal bereikbaar voor merken en maakt daarbij gebruik van meerdere kanalen die naadloos in gebruik overgaan of zelfs naast elkaar gebruikt worden.

Enkele onderwerpen tijdens de summit zijn:

  • Hoe kunnen filmmakers ons helpen ons merk te herdefiniëren?
  • Hoe krijg je meer dan 200.000 abonnees op je Youtube channel?
  • Waarom verandert VR (Virtual Reality) de manier waarop we denken?
  • Waarom helpt locatie je de band met de klant de versterken?
  • Waarom maken games klanten blij en loyaal?
  • Hoe kan online publiek je TV ervaring veranderen?

Nieuwe technologie en inspirerende cases
Internationale digital marketeers en creatieven vertellen hun verhalen en best-practices om je te inspireren tot het gebruik van nieuwe technologie en het opdoen van inspiratie voor nieuwe campagnes.

Je kunt inspirerende cases verwachten van onder meer: The Cinemates, Endemol Beyond, KRO-NCRV, bureau Brandeis, DELA en Revolver.

Kijk voor meer informatie over de lineup en onderwerpen op http://www.interactivemediasummit.com

Het Interactive Media Summit wordt georganiseerd door Oneshoe, Control en ImproVive in samenwerking met het Nederlands Film Festival.